عباسی: دست مهاجری را برای ماندن نمی‌بندیم

عباسی: دست مهاجری را برای ماندن نمی‌بندیم


محمدرضا عباسی به عنوان مدیر عامل تیم فوتبال سیاه جامگان ابومسلم منصوب شد.


 

عباسی به خبرنگار "ورزش سه" گفت: من از زمانی که باشگاه را تاسیس کردم. به همراه پسرم به صورت مشترک کارها را تقسیم کرده بودیم. بعد از حضور تیم در لیگ برتر به این نتیجه رسیدیم که باید برای انکه بیشتر از گذشته حرفهایمان یکی باشد فرزندم در هیات مدیره به دنبال بحثهای درآمد زایی باشد و من مدیریت باشگاه را بر عهده بگیرم.

بودجه ابومسلم کمتر از 7 میلیارد است

فلسفه اصلی تشکیل تیم بحث جوانگرایی و سازندگی در فوتبال بود. ما سالهای سال در کنار ابومسلم بودیم و در این تیم همواره بازیکنان سازی بوده که همواره بازیکنان بزرگی را به فوتبال ایران معرفی کرده است. هوادارن هم از ما توقع دارند که ابومسلم قوی و قدرتمندی را بسازیم و بتوانیم به اهدافمان برسیم. در حال حاضر 4 سال از برنامه 5 ساله ما سپری شده است و ما نتوانستیم خوشبختانه طبق برنامه پیش برویم. و فکر می کنم در سطح متوسط با انسجام خوب تیمی پیش رفتیم. بودجه ما برای حضور در لیگ برتر کمتر از 7 میلیارد است و ما مثل هیشه قصد داریم که به نیروهای جوانمان تکیه کنیم تا دست مارا بگیرند و خودشان هم رشد کنند. همانطور که رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور محترم هم تاکید کرده اند در سال های سخت اقتصادی بهتر است که با برنامه هزینه های کمتری انجام دهیم.

ابومسلم متعلق به خداداد عزیزی است

تا امروز به غیر از آقای مهاجری ما با هیچ مربی مذاکره نکرده ایم، چون همه از آقای عزیزی و حضور ایشان صحبت می کنند باید بگویم که آقای عزیزی از موسسان باشگاه ابومسلم است و مایه افتخار این تیم و استان خراسان و اینجا خانه خودش است. برای همین هم ما نمی توانیم برای ایشان تکلیفی مشخص کنیم و همیشه در باشگاه به رویش باز است، اما ما تا امروز هیچ مذاکره ای با ایشان نداشتیم.

دست مهاجری را برای ماندن نمی بندیم

باشگاه علاقمند است که در فصل آینده هم از حضور آقای مهاجری بهره ببرد. چون ایشان برای تیم زحمت کشید تا به لیگ برتر صعود کند. از طرفی هم نمی خواهیم دست او را ببندیم چون ما بودجه محدودی داریم و از طرفی خیلی از تیمها خواهان این هستند که سکان هدایتشان را به دست ایشان بسپارند. برای همین هم ما نباید بی انصاف باشیم. او عشق و علاقه خودش را به خانواده ابومسلم ثابت کرده ما هم دوست داریم که خود آقای مهاجری در لیگ برتر بالای سر تیم باشد برای همین هم با هیچ مربی دیگری تا امروز وارد مذاکره نشدیم. در هر صورت امروز جلسه نهایی ما با ایشان انجام خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 24 خرداد 1394برچسب:, | 13:17 | نویسنده : امیررضا خضرلو |